Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/372
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 10:41:33 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: Rahvusvahelised laste mängud ja spordipealinna pallimängude kuu.
Toimumise koht ja aeg:
- Vabaduse väljak
04. - 23.08.2025 kell: 09:00 - 18:00

Korraldaja: Tallinna Kultuuri- ja Spordiamet
Esitamise aeg: 17.07.2025 10:03

Kooskõlastamise tähtaeg: 23. juuli 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/23560?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=74010> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/23560?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=74010

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>